SZIE ALUMNI

Felhasználási Feltételek


A szolgáltatás
A szolgáltatást SZIE ALUMNI biztosítja, melynek használatával kapcsolatban a felhasználók elfogadják, hogy
  1. amennyiben regisztrálja magát a rendszeren, meg kell adnia egy érvényes e-mail címet, valamint a regisztrációs folyamatban választania kell egy jelszót,
  2. a jelszó titokban tartásáért a felhasználó felel,
  3. az Adminisztrátort haladéktalanul értesíti a felhasználói azonosítóval történő minden jogosulatlan használatról,
  4. szerződéskötési képessége nem korlátozott,
  5. hozzájárul ahhoz, hogy az Egyetem kérése alapján bizonyos, korlátozott információt nyújt magáról (amely információnak időszerűnek, teljesnek és a valóságnak megfelelőnek kell lennie),
  6. ezt az információt fenntartja és frissíti annak érdekében, hogy időszerű, teljes és a valóságnak megfelelő legyen.

Az ALUMNI fenntartja magának a jogot, hogy minden további értesítés nélkül törölje azon felhasználókat, akik bármely más személy nevével, képmásával, e-mail címével vagy más személyes információjával visszaélnek, különösen, ha a felhasználói név:

  1. védjegyet sért,
  2. mai vagy történelmi – magyar vagy külföldi – közszereplő, közismert ember neve, kivéve, ha ez a felhasználó anyakönyvezetett neve.
  3. más személy jogos és méltányolható érdekeit sértő név,
  4. obszcén vagy trágár kifejezés,
  5. rasszista, mások vallását, nemzeti, nemzetiségi, szexuális hovatartozását gyalázó, sértő kifejezés,
  6. burkolt vagy nyílt reklámhordozónak tekinthető.

Jelen szolgáltatást csak természetes magánszemélyek vehetik igénybe, akik a SZIE hallgatói, oktatói, munkatársai, diplomásai. Az ezt igazoló adatok ellenőrzésre kerülnek, és amennyiben nem igazolható a hallgatói, oktatói, alkalmazotti, vagy diplomás jogviszony javítási felszólítást követően a felhasználó törlésre kerülhet.
A felhasználó megértette és hozzájárul ahhoz, hogy a SZIE az adatait összegyűjtse, felhalmozza, valamint így a felhasználóktól összegyűjtött adatokat anonim statisztikai és analitikus bejelentési célokra felhasználja.


Az ALUMNI kötelezettségei
Az ALUMNI Adminisztrátora vállalja, hogy minden felhasználót ellát biztonságos, működő elektronikus portfólió rendszerrel. Ha bármikor úgy érzi, hogy felhasználói jogait nem tartották tiszteletben vagy bármilyen kérdése akad bátran lépjen kapcsolatba az Adminisztrátorral a Kapcsolat menü segítségével.
Az ALUMNI alkalmanként rövid időre hozzáférhetetlen lesz a frissítések és új rendszerelemek kibocsátása miatt. A leállási időszakokat legalább 3 munkanappal korábban rendszerüzenetben közli az Egyetem.
Biztatjuk a felhasználókat, hogy jelentsenek minden kifogásolható tartalmat, vagy viselkedést az Adminisztrátor számára, és gondoskodunk róla, hogy kivizsgáljuk.
A rendszer Adminisztrátor hozzáférhet az elektronikus portfóliókhoz és tartalmaikhoz bármikor, de csak abban az esetben teszi, ha támogatni kell a felhasználót a rendszer használatában, illetve a Felhasználási Feltételek alapján szükséges.
A Felhasználási feltételekben történő minden lényeges változásról rendszerüzenetben tájékoztatjuk a Felhasználókat. Javasoljuk a Felhasználási feltételeket minden belépéskor ellenőrizni.


A Felhasználó kötelezettségei
Az Adatvédelmi Nyilatkozat a Felhasználási Feltételek melléklete, és annak ismerete is szükséges a Felhasználó számára.
A Felhasználó fiókja megszűnik a rendszer Adminisztrátora által beállított inaktivitási idő lejárta után. A Felhasználó e-mail értesítést kap emlékeztetőül a fiók megszűnése előtt, melyben értesítést kap a megszűnésről, és javasoljuk az adatok helyi számítógépre való mentését a jövőbeni felhasználás miatt.
A Felhasználó a felelős az általa feltöltött tartalmak szerzői jogi engedélyéért, sokszorosíthatóságáért, publikálhatóságáért. Plágium esetén az Egyetem szabályai és a Polgári Törvénykönyv az irányadóak.
Tilos az elektronikus portfóliókat sértő vagy tiltott tartalmak megosztására használni. Ha az Adminisztrátor a Nézetek Kifogásolható tartalom jelentésén keresztül bejelentést kap, a Felhasználó felfüggesztető, és kitiltható. Ha az Adminisztrátor illetlen viselkedésről kap bejelentést a Felhasználó hozzáférése a rendszerhez felfüggeszthető a vizsgálat idejéig. Kifogásolható tartalom, vagy illetlen viselkedés tartalmazza a szándékosan elhelyezett vírusokat, vagy durva visszajelzést másik Felhasználó portfóliójával kapcsolatban.
A Felhasználó bármilyen kéretlen üzenetet kap a közzétett személyes információk által az nem az Adminisztrátor felelőssége. Mindazonáltal, ha bármilyen helytelen viselkedést észlel a Felhasználó az Adminisztrátor számára azonnal jelenteni kell.
Elhunyt személyek adatlapjának töröltetése ügyében egy közeli hozzátartozó vagy hivatalos képviselet járhat el a szükséges dokumentumok bemutatásával. További információért vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolatok menü segítségével.”